Söndag den 8:e December 2013

Helgen har vart kanon.
I fredags va de julfest på jobbet, riktigt skoj att umgås med alla på annat sätt än arbete. =)
Igår va vi runt lite på ikea och överallt och kolla runt lite efter klappar.
På kvällen fick vi besök av min äldsta bror och hans brud. Sen va de middag hos svärföräldrarna =)
Idag va de julbord ute i skeda udde i en gammal skola. Sjukt mysigt att va i sån gammal bygnad. =)
Nu är de bara två veckor kvar på jobbet innan man blir lite julledig i två veckor. Ska bli gött. =)
Nu har de chillats i soffan till Pocahontas filmen och kommer fortsätta med de tills sängen ropar. =)
Ha de gött mina vänner och fiender.!
Min blogg, min skrift.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0