Söndag den 1:e December 2013

Helgen är över och den har inte varit annat än fullspäckad.
I fredags va de julbord på jobbet vilket blev riktigt lyckat.! Efter jobbet va de dags att åka och hämta nya soffan sen hem och fixa ihop den. Sen skulle de ätas och göra sig klar för besöket inför kvällen.
Blev en riktigt bra kväll. =)
Lördagen skulle man upp tidigt för att åka iväg och handla inför julen. Åkte överallt och handla allt möjligt. Sen hem och ordna i lägenheten och jävlar så nöjd jag är.! =)
Idag söndag va vi i Gamla Linköping på marknaden på förmiddagen sen hem och städa och dona inför första advents fika besökarna. Sen har vi vart hos mamma en sväng så ja fick mysa med Agnes och Wilma. Va så sjukt länge sen ja träffa dom och gud så stor lilltösen blivit. <3
Nu har man slagit arslet i soffan iaf och ska chilla resten av kvällen här framför tv:n med massa gott och äta till.
Veckan som kommer är de fullt upp. Och jag måste hinna med att se Pocahontas ett och två som ja köpt på dvd.
Tajt blir de men tur är de att man är effektiv och hinner massor. =)
Ha de gott mina vänner och fiender.!
Min blogg, min skrift.!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0