25:e December 2013

I soffan sitter man och kollar på sällskapsresan i väntan på att mitt blodsocker ska stiga lite så man kan gå och lägga sig.
Tog ett "kvälls värde" och de resulterade i 2,1 och då får man lite smått panik när de är så pass lågt och man vill ju gärna inte svimma av och så får man inte trycka i sig nått så värdet stiger upp för mycket så de inte blir för mycket svaj.
Hatar när det blir såhär men hoppas att insulin skusteringarna ska göra detta bättre.
Annars har julen vart super mysig som varje år =)
Nu ska man fortsätta glo på tv:n innan de blir sängläge.
I morgon vankas ny jackaköp tänkte ja.
Ha det gott mina vänner och fiender.!
Min blogg, min skrift.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0