13:e December 2013

Besöket igår hos läkaren gick bra.
Kändes otroligt skönt när jag gick därifrån och de är lite sjukt att man pratar med någon som inte själv har diabetes men som kan mycket mer än en själv :P
Men va fan dom är ju läkare och de är meningen att dom ska kunna mer så dom kan hjälpa =)
Så nu har vi iaf gjort ordning mina doser, kommer bli fler injektioner men de är det värt =)
Idag efter jobbet kom fina Linda och vi bakade och snackade massa gojja som vanligt =)
Sen blev de tomten är far till alla barnen och massa mys med kärleken =)
I morgon vankas stan för lite julklappshandling sen ska de julbakas med svärmor =)
Ha det gött mina vänner och fiender.!
Min blogg, min skrift.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0