Tisdag den 27:e Augusti 2013

Även denna månad börjar dra sig mot sitt slut och de är snart dags för höst.
Fast som vädret varit dom senaste dagarna kan man tro att sommaren börjar om.
Är visserligen kallt på morgonen och kvällen men jävlar så varmt de är på dagarna..
Ja vill faktiskt att de ska bli kallt på dagarna nu med för de är hemskt att stå och jobba i kockkläder som inte tar in nån luft i denna värme. Tillochmed bossen klagar på värmen och ja trodde man blev van efter 27 år i branchen och på samma Restaurang ;)
Igår anmälde jag mig och Tobbe till buggkurs så på måndag börjar vi kurs och ja ser fram emot detta för de ska bli så kul å dansa med nån som verkligen vill lära sig. Så i  vinter kommer ni se oss på dansbanan :D
Tobbe kom hem från Turikiet i lördags natt efter 2 veckor och ja kan inte känna mig mer lycklig.! =) <3
I morgon är det onsdag, mitten på veckan. Snart helg och då blir de marken bland annat :D
Ha de gott mina vänner och fiender.!
Min blogg, min skrift.!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0