tisdag den 20:e Augusti 2013

Sitter jobbet och är i stort sätt klar med allt inför dagens lunch.
Har en sån jävla huvudvärk idag men som tur är så har ja fixat panodil till jobbet. :)
Ja bryr mig inte om folk tycker att de är omoget ellrr töntigt att slåss.
Jag tror att dom de hade vart nån i din familj så hade du inte tvekat för man står upp till dom man älskar oavsett va de gäller.
Visst ja kanske gjorde fel att slå så pass hårt och mycket som ja gjorde men jag ångrar det inte för ingen kommer nära min familj och mina närmsta vänner innan dom kommer förbi mig först.
Ni får tycka ja är mupp och jävligt töntig men kom ihåg de sen när nån i eran närhet sitter i samma båt.
Nahe, dags att jobba igen =)
Ha de gott mina vänner och fiender. !
Min blogg, min skrift!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0