Söndag den 4:e Augusti 2013

Sista dagen efter fyra veckors semester är kommen.
Jag mår inte speciellt dåligt över att gå tillbaka till jobbet, tycker det ska bli skönt att komma in i en vardag igen med dagliga rutiner. 
Min Diabetes har strulat ganska mycket under ledigheten så hoppas att det blir bättre nu igen.
På semestern har man hunnit med en del iaf, kanske inte allt man velat men sommaren är ju inte slut än. =)
Har flyttat till eget igen vilket känns fantastiskt skönt.!
Har vart mycket på kusten med Tobbe, vart på Ullared, besökt akuten, fått jobbiga besked,vart på bröllop, festat, tagit det lugnt, umgåtts mycket med vänner och familj, lite utflykter osv. Ja de mesta har hunnits med ändå. =)
Men som sagt, det finns fortfarande mycket att se fram emot.
Denna vecka som kommer te.x. så är det Skänninge marken och det är ju ett måste! =)
Så de finns mer av sommaren att uppleva =) 
Nu blir de att glo färdigt på filmen innan sängen kalalr på mig.
Ha de gott mina vänner och fiender.!
 
Min blogg, min skrift.!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0