Söndag den 18:e Augusti 2013

Söndag och jag har lagt mig till rätta i sängen men först en litet inlägg.
Har kunnat cykla till jobbet hela veckan vilket känns as bra. 
Sparar as mycket tid då de bara tar 12 minuter med hojjen. =)
Synd att det inte kunde va cykelväder året om.
Kollade vädret förut och det ser ut som att ja kan ta cykeln även denna vecka. =)
Fredagen spenderades med fina vänner och lite fääst.
Tyvärr så ballade det ur innan  vi skulle till stan då en patetisk människa beter sig som ett svin hos någon man inte känner vilket resulterade i att fler började bråka med varann,
Ja kan säga att ja vill aldrig bråka så igen som jag gjorde då. <3
Lördagen spenderades hemma med lagom bakfylla och skallebang hela dagen och en powernap på 2 1/2 timme :P Kände att ja va öm på bröstet och kinden när ja vakna. Även att ja hade ont i höger pekfinger. :P
Men de va säkert värt det.! =)
Idag har ja också bara vart hemma, va en sväng i skäggeby och hämtade mina grejer bara annars hemma och chillat. Tog en power walk nu på kvällskvisten innan det blev för mörkt och ja gick så fort så ja fick håll efter 15 min.
Men de va bara att fortsätta. Gick 45 min, de blev lagom för sen blev de för mörkt för mig för att gå ensam. =)
Snart får jag sällskap på mina promenader då fina Anna blir granne med mig. =)
Vi har så mycket att prata om och ta igen så de ser jag fram emot, =)
I veckan som kommer ska de tvättas, färga hår (tror jag), jobba, tränas, försöka umgås med vänner och lite annat.
Ska försöka göra så mö som möjligt så veckan går fort. =)
Ja börjar få ont om matideer. Vill inte börja om än då ja bara bott här i 3 veckor så lite matråd vore susen! =)
Idag gjorde jag hasselbackspotatis och oxfile för att ja inte kom på nått annat.
Lite vääl att äta ensam en söndag kanske men va fan. :P
Ska se över maten på jobbet också så de inte krockar. =)
Nahe, en film sen söva.? De blir kalas. =)
Ha de gött mina vänner och fiender.!
Min blogg, min skrift.!
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ser fram emot våra promenader som fan! Vi har ju massor att prata om och ta ikapp. Det är bara 2 veckor kvar tills vi börjar flytta lite smågrejer :)

2013-08-19 @ 22:20:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0