Söndag den 11:e Augusti 2013

Söndagen är kommen och första helgen efter en veckas arbete är avklarat. 
Veckan har vart lugn så nu är man inrutad i vardagen igen. 
Hade dessutom ledig fredag och den spenderades med min far. 
På kvällen blev det umgånge i skäggetorp med fina vänner.
Igår fick jag lite hyllor uppsatta i lägenheten av min äldsta bror, resten av dagen och kvällen blev ute hos Sara och Chribbe. Idag söndag har ja inte gjort alls mkt för välrden. 
Mest vart med mig själv, funderat,städat och gjort lite nytta här hemma.
I morgon vankas ny vecka på arbetet och ny vecka med träning. Hoppas på bra väder så ja kan få åka lite på hjulen. 
2 veckor är en väldigt lång tid har ja kommit fram till. Saknar!!
 
Ha de gott mina vänner och fiender!
Min blogg, min skrift.!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0