Onsdag den 21:e Augusti 2013

Oj va ja har varit duktig idag må ja säga.!
Började med att det var en kanon dag på jobbet.
All mat tog slut redan vid kvat i ett så vi sålde lite mer än 150 lunch idag.
En av dom bättre dagarna och de gillar vi =)
Och jag trampar på fortfarande fram och tillbaka till jobbet.
Känns gött som fan att ja kommit i en rutin igen gällande motionen. 
Och denna gång ska ja fan inte ge mig. 
Och ja vet att de kommer gå mycket bättre sen när man slipper gå själv också. =)
Och fick ett mess av Mia förut med och hon vill börja gymma 3 gånger i veckan med mig och självklart är ja med på det. =) Så nu jävlar ska kaggen och gäddhänget bort.! (och lite lår) sen är ja nöjd =)
Jag går inte efter hur mkt ja väger eller hur många centimeter som krymper i midjan, de är bara siffror i mitt huvud.
Ja ser skillnad i kläder och gämnför bilder, de lever jag på. =)
Plus att buggen börjar snart igen också så de kan nog bli en bra höst och vinter för mig =)
Nog om det. Kom hem iaf efter den as bra dagen på jobbet, satte igång med matlagning, käka, diskade, dammsugade, torkade golv, renbäddade sängen, hade tvättstugan och tagit en powerwalk.
Nöjd tjej med dagen måste ja säga. =)
Nu chillas det framför tv:n innan man ska hoppa i säng.
Längtar rätt så as mycket efter att få lägga mig i sängen, man är ny duschad och har en renbäddad säng. Finns det något bättre.? Nae ja tror faktiskt inte det. =)
Ha de gott mina vänner och fiender.!
Min blogg, min skrift.!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0