Måndag den 12:e Augusti 2013

Måndagen är snart här för sitt slut och jag ska hoppa i säng om en liten stund. 
Dagen har spenderats på jobbet och efter det så kom fina Mia hem till mig och gjorde blonda slingor i mitt hår, och jag vart tro de eller ej men nöjd. :P
Har ju bestämt mig för att bli rödhårig igen men kommer göra slingor några gånger först för att inte slita på håret lika mycket. 
Och eftersom jag är så tunnhårig (kalla mig skallepär) så kommer detta nog bli rätt bra tror jag. =)
Tog cykeln till jobbet idag och vart lite skeptisk under lunchen då de började regna men de blev ju faktiskt fint väder sen så ja kunde trampa hem också.
Ser dock ut att bli dåligt väder i morgon så får tråkigt nog ta bussen. 
Har haft tvättstugan ikväll också och skulle hunnit med en power walk men klockan tickade iväg så får ta de i morgon istället. Känner inte för att gå ensam när mörkret faller på. 
Fan va ja bloggat flitigt dom senaste dagarna. Bra gjort Elin.! =)
Fixa de sista sen sängläge.
Ha de gott mina vänner och fiender.
Min blogg, min skrift.!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0