Lördag den 10:e Augusti 2013

Ibland känns allt så fel och ibland känns allt så rätt. Ja blir tokig av min järna kokar över vissa stunder.
Får lite smått panik och vet inte riktigt hur jag ska hantera vissa situationer.
Finns det något jag kan göra för att de ska slippa kännas såhär.?
Ibland blir jag så ledsen inombords och vill bara tjuta och tjuta men sen är det något i mitt huvud som säger ifrån.
Vill jag leva såhär.?
Alltså har ja ens några mål i livet mer än körkort och fast jobb.?
Va vill ja få ut av just mitt liv.?
Känns som att livet är för kort och precis vad som helst kan hända så man är ju rädd för att planera saker.
"Lev i nuet" Aa just dä!!
Och ibland får jag nästan en känsla av klaustrofobi i min egna kropp.
Jag vill bara krypa ut för jag kan inte andas.!!
Öööh Elin, sök hjälp.!!
Ha de gött mina vänner och fiender. !!
Min blogg, min skrift. !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0