Torsdag den 27:e september 2012

Idag drog jag på synundersökning och de visade sig att jag blivit närsynt. Typiskt! Så hon vill att jag ska använda glasögon när jag ska köra bil.
Efter det blev de ett varv på ikano och Ikea med mamma och Sara <3
Mötte sen upp Johanna och gick med henne en stund innan de va dags att hämta Julia på dagis =) <3
Sen har jag fixat och donat hela kvällen i lägenheten så nu är köket fullt med grejer som ska flyttas och har städat lite smått.
Inatt delar jag soffa med Johanna och Julia <3
I morgon går lasset men fina Sara ska hjälpa mig på förmiddagen lite och köra grejer så de inte blir så mycket sen. Tack min kära! <3
Nu blire att sova så man har gott om tid i morgon!
Ha de gott mina vänner och fiender!
Min blogg, min skrift!


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2012-09-28 @ 00:52:12
URL: http://Onelife.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0