Tisdag den 4:e September 2012

Idag har ja spenderat hela dagen på landet hos min kära farmor och farfar! <3
Kom dit vid 11 och hem straxt efter 7 nu ikväll =)
Älskar att va där ute där de är så tyst och skönt. Bästa miljön! <3
Nu ikväll har ja tagit en dusch och ätit lite köttsoppa.
Så nu sitter jag och kikar på kristall galan och har det ganska bra med tända ljus och höst väder ute =)
Hur lägger man in en video på bloggen från youtube???
Ja har glömt bort hur man gör, någon som kan hjälpa mig???
I morgon ska jag träffa pappa och umgås lite och passa på att köra lite bil =) Älskar att köra bil =D
Sen i mrogon kväll ska ja träffa min dans partner och träna lite =) KUUUUUL!!!!! =D
Ha de fint mina vänner och fiender!
Min blogg, min skrift!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0