Söndag den 9:e september 2012

I morgon är de ny vecka och det börjas med en fullspäckad måndag!
Första ska göras klockan 11.00 sen slutar det inte förns klockan 20.00
I morgon är det också andra gången på buggkursen, och ja har inte ångrat mig =D
Idag har jag spenderat lite tid min pappa, kört bil och kikat runt på olika ställen.
Nu på kvällen kom Sara och tog iväg mig på en ride. Vi försökte komma på något bra till ett jobb ja sökt, gick ju sådär då vi alltid skämtar bort allt haha =P
Men nu är de iväg skickat iaf och hoppas på det bästa. =)
Det är vid sånna här tillfällen jag vill prata med dig... 
 

Ha de gott mina vänner och fiender!
 
Min blogg, min skrift!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0