Söndag den 2:e September 2012

Är hemma och tar det lugnt. Lyssnar på Snoop Dogs låt "smoke weed every day" Jävla skön låt alltså! Den går högt i högtalarna här hemma =) Samtidigt som ja lagar söndagsmiddag. Hasselbackspotatis, fläskfile och en go sås till =) Ska nog göra ihop en sallad också =)
Söndags lyx =D
I veckan är det en del som ska uträttas och sökas en jävla massa arbeten =)
Och på tisdag ska jag eventuellt träffa farmor och farfar också. Blev inget förra veckan men ska ringa till dom i morgon och se om dom hade tid på tisdag =) 
Annars blir de mest lugnt tror ja. Ska plugga teori också sen har ja ju ett marilyn monroe pussel som ja fick i julklapp av finaste Emma<3 som ja funderar på om jag ska börja bygga ihop =P "Bara" snart 1 år sen ja fick det haha =P Se om ja kan komma och hälsa på dom snart igen också =) Nästa vecka är det ju Ulrika marken så då kommer ju dom till Linköping men ska prata med na och se när tiden finns =) 
Nu ropar käket efter mig.
Ha en bra kväll alla!
 
Min blogg, min skrift!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0