Söndag den 23:e September 2012

Jorå, vaknade ganska sent idag men va gör det om 100 år?
Varje kväll jag lägger mig tänker ja: När ja vaknar i morgon ska ja ligga kvar i sängen och vakna till innan jag går upp men inte fan blir de så. Blir så lätt rastlös så de blir aldrig som man tänker sig. =P
Idag har jag grejat som en tok i hemmet. Så nu kan ja roa mig lite i veckan innan de sista fixas på torsdag kväll.
I morgon är det buggkurs igen. Dag 4 av 6. Måste ställa mig framför spegeln en stund i morgon och repa lite med mig själv haha =) Väldigt lätt att man glömmer annars och nu när man börjar flytta på sig osv så kan de va skönt att det sitter i huvudet =)
Nu blire att glo på X-factor och chilla innan sängen.
 
Ha de gott mina vänner och fiender.
 
Min blogg, min skrift!
 
Jag och min power Pingla! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0