Onsdag den 26:e september 2012

Fullspäckade dagar börjar ledas mot sitt slut. Igår träffade jag fina Neta och fick många timmar med henne och bebis mage. <3 På kvällen blev det dejt med dom fina flickorna Linda och Natta, tror vi skrattade för hela stan igår haha. =P
Tack för igår <3
Idag fick jag träffa underbara Mia och följa med henne till bm. Kände hur de började pärla sig i ögonen när man hörde hjärtljuden. Snart får jag sniffa bebis på många ställen! <3
Tack för idag Mia! <3
I morgon är de dags för synundersökningen och lite tid med min mor <3 Sen hem och packa det absolut sista innan släpet kommer på fredag.
Nu sex and The city innan ögonen stängs.
Ha de gott mins vänner och fiender.
Min blogg, min skrift!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0