Onsdag den 19:e September 2012

Åkte på möte i stan i morse vid 8. Värdelösaste mötet, 35 miuter av mitt liv förgäves =P
Åkte hem och gick till Ikano med Johanna och Julia <3
Sklle ta syntest för körkortet då det måste förnyas men ja hade så dålig syn tydligen så blev bokad på ett riktigt syntest istället =P Likaså för Johanna haha, stört =P
Väl hemma hamnade ja i soffan inne hos Johanna och där ja låg ja i några timmar och mellan varven lekte ja med Julia på hennes rum, söta underbara unge har varit lite tant Elin kär idag! =D <3 
Sen va de dags att dra till ikano igen men till ikea för köttbullekäk med min kära Malin (kollegan) .
Tack för idag min pingla! <3
I morgon ska ja träffa min andra Malin =D <3 Och senare i morgon kommer mamma <3
I  helgen börjas det flyttas lite grejer så måste göra ordning i lägenheten då de ser ut som skit just nu =P 
Jag har skrivit så mycket sms de senaste dygnet så jag har seröst kramp i mina tummar haha =P ...illa..
Ha de gott mina vänner och fiender
 
Min blogg, min skrift!
 
jh
Gammal bild från 2008 =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0