Måndag den 24:e September 2012

Idag ringde Sara mig och frågade om jag ville följa med till Valla. Sagt och gjort!
Hade en underbar dag i solen med Sara och Edvin <3
Vi lekte massor och matade ankorna och tittade på gätterna. Och jag matade lite hästar med gräs. Haha =)
Sen gick vi vidare till Gamla Linköping och kikade ett varv på Cloetta boden sen drog vi och käkade lunch.
Helt underbart i detta väder som varit idag.
Sen drog ja hem till mina kära päron, käkade middag sen va det dags för buggkurs. =)
Har sagt det tidigare och säger de igen, riktigt kul alltså! =D
I veckan ska ja anmäla mig till 2:an =) 
I morgon ska ja träffa fina Neta och mysa med bebis mage =D <3
Sen på kvällen blir det fika mys med Linda och Natta på stan. <3 
Nu blire chill i soffan innan sängen. =)
 
Ha de gott mina vänner och fiender.
 
Min blogg, min skrift!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv ! <3

2012-09-28 @ 00:54:04
URL: http://Onelife.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0