Måndag den 17:e september 2012

Jajjemen, måndagen är här och dagen har bara sprungit iväg. 
Idag har de grejats en hel del här hemma så just nu ser lägenheten ut som ett zigenarläger 
(som Sara skulle sagt hehe ).
Sen nu ikväll så har jag varit på buggkurs lektion 3. =)
De blir bara roligare och roligare detta, och de händer mer och mer också. Riktigt skoj alltså =)
Om de är någon som någonsin funderat på att börja, GÖR DE, tveka inte. Ni kommer inte ångra er en sekund! =D
Nu blir de chill i soffan i sängläge! =)
 
Ha de gott mina vänner och fiender!
 
Min blogg, min skrift!
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Zigenar läger is the shit ;)

2012-09-21 @ 21:00:22
URL: http://Onelife.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0