Lördag den 22:e September 2012

Igår körde jag och pappa lite grejer och jag fortsatte packningen. Nu börjar de kännas som att man bor i en kartong och bland massa påsar istället. Hoppas veckan som kommer går fort och min underbara bror Figge och Tessan ska hjälpa mig att flytta. Kommer ju inte ha nån soffa eller bord eller nått att flytta så de kan nog gå fort förhoppningsvis. =) Så på fredagen går lasset, lördagen städas lägenheten och ja säger hejdå och på söndagen flyttar den nya hyresgästen in. De blir nog bra de här tror ja =)
Bo hemma hos mamma ett tag innan ja kanske flyttar vidare. 
Måste ta reda på vad jag vill göra. Kanske utbilda mig till nått? Flytta till en annan stad och börja om? 
Bo kvar där ja har mina vänner och min familj? 
 
 
Här är jag och jag glömmer aldrig det du sa. Du finns kvar och jag minns dig som den vän du var. 
Om du såg mig nu, skulle du våga tro på mig? Du vet jag saknar dig. 
Du försvann från min hand. Jag önskar du fanns kvar för jag vill öppna mig för dig.
 
Äkta vänskap rostar aldrig. Oavsett vad man gör för val livet både bra och dåliga och avsett hur ofta man pratar man varandra eller ses så vet man... Lär dig livets svåra gåta, älska glömma och förlåta!
 

Ha de gott mina vänner och fiender.
 
Min blogg, min skrift!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0