Fredag den 28:e september 2012

Oj oj oj... Gissa om jag har värk i ryggen efter denna dag! Plus att jag är så sjukt trött!
Tack kära Sara för hjälpen idag och för att du är så underbar! <3
Jag får mig alltid ett gott skratt med dig!
Och tack pappa och bror för hjälpen också idag! <3
Nu sitter jag i soffan med mamma, har duschat och druckit en välförtjänt cider.
Har även haft ett behövligt samtal med min älskade Johanna! <3
Kommer sakna våra kvällar som grannar. Men jag kommer redan nästa vecka igen till er. Längre än så kan ja inte va utan er. <3
Så nu ska jag snart hoppa i säng för i morgon ska det städas i gamla lägenheten sen på kvällen ska jag umgås med mina fina vänner Emma och Fekke! <3
Ha de gott mina vänner och fiender.
Min blogg, min skrift!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0