Torsdag den 4:e Oktober 2012

Igår skulle ja lunchat med svägerskan men hon ringde helt förtvivlad och hade försovit sig.
hehe, kan ju hända vem som helst så hon kommer förbi på fika senare idag istället =)
Så ringde Malin K som ja skulle träffa senare och fick några fler timmar med henne istället =D
Blev hela 6 timmar på stan igår, tack för det fina Malin <3
Sen igår fixade jag lite färg i min gadd på armen men den är inte riktigt färdig än annars blev de mest lugnt.
Idag följde jag med Timmy till ikea och gav lite råd och tips till honom =)
Sen kom min fina Sara på fika innan hon åkte till jobbet,<3
Satt och berättade massa bus för mamma som vi hade för oss när vi gick högstadiet, jävla cp barn vi va haha =P
Men kul va det och vi är fortfarande helt cp när vi umgås, tror vi blev särbehandlade i skolan, därför är som vi är idag hahaha =P
Nu ska här lagas lite mat till mig, mor och morbror =)
Ha de gott mina vänner och fiender!
 
Min blogg, min skrift!
 
Gammal bild på mig och min fina Sara! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0