Tisdag den 2:e Oktober 2012

Igår va de näst sista gången på buggkursen 1:an. Har anmält mig till 2:an också så de blir någon fortsättning på denna dans =D Sen på kvällen igår kom Malin och låg över natten =) <3
Idag drog vi in till stan och mötte upp Johanna straxt efter 10 och gjorde lite ärenden =) Sen följde jag med Johanna till skäggetorp och va med henne och Julia ett tag. Sen drog ja till Ikano och mötte upp Malin Och Sara och Edvin. =)
Edvin mötte mig med öppna armar och gosade in sig hos mig.
Underbara unge! <3
Nu äre chill, i morgon vankas de lunch på stan med svägerskan senare fika med min fina Malin K =)
Ha de gott mina vänner och fiender!
Min blogg, min skrift!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0