Söndag den 28:e Oktober 2012

Ännu en galen helg har passerat. Denna helg har varit riklig med skoj!
I fredags blev det Motala parken med min fina Malin <3 
Blev en hel del buggdansande och bra musik och bra folk. =)
Firade även att ja har gått och blivit med nytt jobb också! Happy Face!! =D
Igår va de bara påt igen och göra sig klar för en galen afton med grabbarna på Harrys. =)
Väl där mötte vi upp Johanna och Dennis också =)
Tack alla inblandade för igår! Får vi göra om snart =D
Idag blir det bara chill i soffan. 
I morgon är det dags för buggkurs igen, andra lektionen på bugg 2:an. =)
Ha de bra mina vänner och fiender!
 
Min blogg, min skrift!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0