Onsdag den 10:e oktober 2012

Dagen idag började med att jag har busat massor med Figge och Tessans hund Wilma =)
Sen kom Sara förbi en stund innan hon drog till kneget =)
Efter det drog jag och Malin till Vikingstad på en fika sen vidare till Skänninge på ett besök hos min far.
Hemma därifrån åkte jag ner till stan för en bit mat med Linda och Natta. 
Himla trevliga töser de där, känns as skönt att ha fått upp kontakten med dom igen. =)
Kom hem för en stund sen, sökt lite arbeten och ska hoppa in i en dusch nu innan ja ska umgås med mamma innan sängen. 
I morgon vankas det en dejt med Mia i Linghem. Kanske sista gången utan bebis? =D
 
 
Många stunder i livet just nu önskar jag att du vore hos mig så jag kunde få andas och prata med dig..
Kommer de någonsin hända igen? 
Jag saknar dig.!
 
Ha de gott mina vänner och fiender!
 
Min blogg, min skrift!
 
 
SÖTA WILMA! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0