Måndag den 8:e Oktober 2012

Idag är det sista dagen på buggkursen 1:an. 
Sen är det en vecka ledigt innan 2:an börjar. =) 
Så antar att det bara blir en summering och övning idag =)
I helgen har det varit fullt upp..
Malin kom i fredags, och vi drog till Natta sen körde vi krogen =)
I lördags var det dags igen plus invigningen på cupolen efter dom renoverat om, riktigt fint faktiskt =)
Sen drog vi vidare till Harrys och träffade dom andra som också var ute =)
Tack alla inblandade för denna helg! <3
Annars i veckan blir det lugnt, ska träffa Mia i veckan, och i morgon skulle jag leka med Sara och Edvin =)
Sen får vi se va det blir av resten av veckan. 
Nu ska jag göra mig klar för buggen och cykla bort =)
 
Ha de gott mina vänner och fiender!
 
Min blogg, min skrift!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0