Torsdag den 29:e November 2012

Dagens Hiss:

Till samtalet jag fick idag om att allt är klart nu med jobbet.! Så jävla skönt, så säg nu grattis  till mig =D
Till Mia och Amy som jag träffat och myst med idag =) 
Älskar er! <3
Plus att jag fick träffa fina Linda också =) <3
 
 
Dagens Diss:

Malin flyttade idag till sin lägenhet. 
Och hon köpte sig en soffa som va så jävla otymplig och så förbannat tung.!
Vi va 3 st som bar soffan och knappt det räckte. 
Så i morgon kommer ja förmodligen ha Sveriges träningsverk! 
Och stor Diss till vikten av Malins soffa! ;-)
 
MEN.!!!! I morgon är det fredag och Lasse Stefanz som gäller! =)
 
Ha det gott mina vänner och fiender!
 
Min blogg, min skrift!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0