Tisdag den 27:e November 2012

Dagens Hiss:

Till min pilatesboll som jag köpte igår. Provade den idag och det verkar faktiskt funka!
Men ska köpa mig en yoga matta så ja slipper få så nedrans ont i svanken när jag gör övningar på golvet =P

Dagens Diss:
 
Till detta skit väder plus att det strulade på mötet idag med jobbet.
Hoppas verkligen dom hittar en lösning på det här.
Alltid ska de va nått som gör att denna process ska ta längre tid!
Plus att ja hade hittat en nyårsklänning, provade den idag men satt inte alls som jag ville. 
Så får snällt leta efter en annan.!!
 
För övrigt så börjar jag se fram emot nyår. Har inte bestämt mig till 100% än vad jag ska göra då jag har fler alternativ men det löser sig =) Slipper ju sitta ensam iaf ;) 
 
Nu blir det korv med bröd i magen innan kvällens bravader börjar =)
 
Ha de gott mina vänner och fiender!
 
Min blogg, min skrift!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0