Tisdag den 20.e November 2012

Tänkte jag skulle försöka börja med dagens/veckans hiss och diss. 
Har försökt ge mig på det en gång tidigare men det gick inget bra. 
Men känner ju liksom att ja måste ha nått att skiva om. 
 
Dagens Hiss:
 
Har fått träffa båda mina barn idag Julia och Edvin =) <3
Åkte hem till Johanna och Julia och fick leka med min underbara Julia och snacka skit med Johanna =) <3
Sen följde jag med Sara och Edvin till ikano och kollade lite och jagade Edvin runt hela H&M typ =) <3
Kärlek till er mina älskade ungar!!! <3
 
Dagens Diss:

Jag och Sara skulle fika och jag skulle äta och beställde spagetti med köttfärsås på Eddies Café på ikanohuset.
Och det var verkligen ingen hitt. Pastan var över kokt och köttfärsåsen smakade bara tomatpurre och var vattning så man kunde ätit soppa. Aldrig mer! 
 
 
I morgon vankas det besök hos Mia och Amy! <3 =)

Ha det gott mina vänner och fiender.
 
Min blogg, min skrift!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

<3

2012-11-21 @ 23:03:06
URL: http://onelife.webblogg.se
Postat av: MIA

Använder du concealer, vilket märke? :)

2012-11-22 @ 16:55:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0