söndag den 4:e november 2012

Helgen är förbi och den har varit bra som alltid. I fredags blev de utgång med brudarna Malin, Linda och Natta. <3
Galen kväll och sjukt kul! :)
Igår va ja en sväng på bowling med min andra Malin <3 annars va ja bara hemma då mina brors barn är hos sin farmor :)
Idag har de bara varit lek å bus plus ett fin besök från Stockholm av min Emma sen Malin :) <3
Va även i simhallen i torsdags å kände lite påt och nu jävlar är träningen igång igen :)
Kommer köra 2 gånger i veckan då jag har buggen på måndagar och där går de undan nu som ett grymt träningspass.
förstår vad dom menar med att det är bra motion iaf :)
Här ska de inte latas mer ;)
Va å firade pappa i fredags med som fyllt år. Grattis pappa! <3
Allt för denna gång!
Ha de gott mina vänner och fiender!
Min blogg, min skrift!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0