Måndag den 19:e November 2012

Pratar med Sara i telefon och hon tyckte det va dags för ett nytt inlägg. Är du nöjd nu? ;-) <3
Nu är det måndag igen och ännu en helg har passerat. 
I fredgas blev det fest hos min kära bror i Linghem med grabbarna. Himla trevligt faktiskt =)
Igår blev det fest med mina brudar Linda och Natta och en afton på ågatan <3
Och där kom sedan min underbara Emma med gänget. Älskade människa! <3
Igår blev det bara chill hela dagen. 
Idag är det näst sista gången på bugg 2:an. =)
I morgon ska jag ner till Skäggetorp och träffa Johanna och Julia =) <3
På onsdag ska jag träffa Mia och Amy och mysa bebis =) <3
Någon som börjat handla julklappar än? Jag ska väl börja denna månad tänkte jag. 
Hatar att va ute i sista sekunden med allt. 
 
Ha de gott mina vänner och fiender!
 
Min blogg, min skrift!
 
 

Kommentarer
Postat av: emmabritta

Du är älskade människa! <3

2012-11-19 @ 22:24:18
URL: http://emmabrittarockin.devote.se
Postat av: Elin

Nä du är! =) <3

2012-11-20 @ 00:54:03
URL: http://www.dumboelin.blogg.se
Postat av: Sara

<3

2012-11-20 @ 10:36:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0