Lördag den 24:e November 2012

 
Dagens Hiss:

Till Neta och Pekka som fick deras underbara sessa idag!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!! <3 =)
 Hoppas allt gick bra och att ni alla 3 mår bra. Längtar tills jag får träffa henne =) 
 
Dagens Diss: 
 
Vaknade upp idag med feber och förkylning och sån jävla värk i magen så de är obeskrivligt.!
Och inte nog med det utan att min telefon pajjade också.!
Skärmen fungerar inte, kan inte trycka någonstans och har verkligen försökt med allt.
Så fick ta med mig värken och febern till stan för att åka till telefonbutiken och fråga va ja skulle göra men det har inte hjälpt så i morgon åker den in på lagning! 
Så jävla typiskt mig att få måndagsexemplar av telefoner alltså! 
Tack Johanna C för lån av telefon sålänge! =) Och tack till alla som försökt hjälpa mig med telefonen =)
 
 
Gårdagen var sjukt rolig!
Tack Malin för en awsome night i dimman! <3 =)
 
Nu blir de faktiskt sängen, trött som ett djur!!
 
Ha det gott mina vänner och fiender, tjurga som glada, lyckliga som olyckliga!
 
Min blogg, min skrift!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0