Fredag den 9:e November 2012

Igår fick jag äntligen träffa Mia och deras lilla Amy! <3
Gud va mysigt det var å hålla i en bebis igen och titta på det lilla miraklet :D <3
Tack för igår Mia och Amy! Snart ses vi igen =) <3
Efter det åkte jag till familjen Persson/Sandberg och lekte med en lite större bebis =) <3
Blev inte så långvarigt då ja skulle träna bugg på kvällen.
Nu sitter jag och försöker peppa mig själv till Tysklandsresan ikväll men de går inte så bra haha. =P
Men det går nog över sen när man väl är påväg =) 
Allt för denna gång!
Ha de gott mina vänner och fiender!
 
Min blogg, min skrift!
 
BILD FRÅN 2010 TROR JA =)

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack själv älskade du för att du kom ! Ses vi på onsdag igen :) love <3

2012-11-18 @ 12:05:16
URL: http://www.nattstad.se/emiliakinna

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0