Torsdag den 10:e Maj 2012

Efter jobbet idag blev det en sväng på stan med kollegan Malin.
Alltid lika kul att umgås denna människa! =)
Sen va hon snäll och körde hem mig till skägget där det väntade fin främmande.
Fick umgås med Lina och Daniel efter en evighet sen. Daniel har blivit så stor och så söt! Hoppas vi ses snart igen<3
Kändes skönt att umgås och prata med Lina igen. Har saknat dig kvinna!
Nu är ja påväg hem till Kimm då vi ska mysa lite sen blire nog att ta ett kik på hans cross som han köpte igår sen blire sängen för jobb i morgon också innan de blir ledig helg. =)
Min blogg, min skrift!

Vi gick in till Julia också så fick Daniel och Julia leka lite. Söta barn! <3



Kommentarer
Postat av: Lina

Tack själv för en trevlig dag. Måste ju snart igen då jag glömde massa saker hos dig. ;) haha.

Ta hand om dg så hörs vi i veckan som kommer. <3

2012-05-12 @ 23:11:47
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0