Tisdagen den 1:a Maj 2012

Den lediga helgen är nu förbi och det är långt kvar till nästa. Idag har vi även gått in i en ny månad och vilket väder vi har. Men de blir inte långvarigt då de ska bli regn senare i veckan.
Men ja lever för dagen och ska i eftermiddag grilla med Kimm och Tommy hos mig och sen ikväll blir det förmodligen en tripp till Annas nysa lya och se hur de går. Hjälpte Anna en sväng igår så vet ju redan hur det set ut men idag flyttar hon ju faktiskt in. =)
Så de blir på med inlinsen och sen se om Johanna och Julia skulle med också. =)
Idag är det också en vecka kvar tills Edvin fyller 1 år <3
Då blir det förhoppningsvis lite kalas och mys med fina killen. =D
Alla barn har blivit så stora på så kort tid. Förstår inte hur fort det faktiskt går.
Och än har jag inte fått suget efter egna barn.
Nahe, tack för mig!
Min blogg, min skrift!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0