Tisdag den 22:e Maj 2012

Råkade skriva 2022 först istället för 2012 och började direkt tänkta...
Va gör ja då? Hur ser mitt liv ut? Hur ser ja ut? Ja ni vet allt de där.
Ser fram emot framtiden men ändå inte.
Eller ja vet inte.
Jag har iaf slutat göra "längre fram planer". Ja tänker leva i nuet och ta allt som de kommer. De funkar mig bäst!
Idag har ja vart ledig efter en jobbhelg.
Dagens spenderades med min kollega som jag nu mera kallar min vän.
Vi åkte till Bergs slussar och spelade äventyrsgolf. Ja förlorade och har kommit fram till att ja är sämst på att nudda den där jävla bollen. =P
Efter spelet så köpte vi glass och gick ner och satte oss i gräset och bars njöt!
Det satte sig en geting på min hand som jag inte kände och sen så pekar Malin och ja tittar och ser en geting.
Jag får panik och får till ett sånt jävla skrik så ja väckte nog hela jävla Ljungsbro. Malin vart paff och ja sa att sånna skrik kommer inte på beställning och ja själv vart lite förvånad och undrade vart fan de kom ifrån. Haha. =P
Tack Malin för en underbart skön dag!
Efter en underbar dag i solen åkte ja till min lya och kollade posten och umgicks lite med grannarna.
Nu sitter ja hos Kimm och kollar på BB.
Ska slänga mig i sängen efter detta så ja kan åka och köra ett extra pass på jobbet i morgon.
Min blogg, min skrift!


Kommentarer
Postat av: Izzy

Vilken härlig dag du har haft i bortsett från getingen ;)

2012-05-22 @ 22:58:08
URL: http://rockabillyizzy.devote.se
Postat av: Elin

Ja eller hur?! =) Mycket nöjd med dagen.

Getingen va bara ett plus för ja skrattade åt det sjukt länge efteråt. =P

2012-05-23 @ 06:43:55
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0