Söndag den 27:e Maj 2012

Haft ledig helg och det har varit riktigt skoj! I fredags drog ja hem till bror och svägerska i Linghem där de va lite partaj. Satt och hade det väldans kul med trevligt sällskap. Tack för det. =)
Igår for ja ut till ikano och för att inhandla för kvällen sen kom fina Emma, vi gjorde lite käk, fixade oss för kvällen sen for vi iväg på födelsedags fest och vårfest på StreetPack.
En mycket lyckad kväll de också.
Tack alla inblandande. =)
Idag har ja firat min kära mor på hennes dag sen bara vart hemma och tagit det lugnt. Hade lite tid med kärleken min. =)
Nyss sett ett avsnitt av Greys så nu blire sängen. Upp tidigt i morgon och åka till Ikea med mor å far. Handla till lägenheten. =)
Natti natti folket.
Min blogg, min skrift!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0