Söndag den 13:e Maj 2012

Efter en kämpig natt vaknade jag med förkylning och världens mensvärk.
Det uppskattades INTE då jag får obeskrivlig smärta.
Ska ta upp det med min läkare när ja träffar honom om 2 veckor.
Känner mig som en zoombi i hela kroppen och trött. Tror pollen gör det hela lite värre också. Hoppas det blir bättre snart bara för ja vägrar vara sjuk från jobbet. Cash is king!
Hade iaf en super trevlig kväll igår.
Grillade med underbart sällskap och hade tvättstugan samtidigt.
Tack för de mina fina vänner <3
Skulle vart ledig i morgon också men ska åka in till jobbet och få medicin deligering kl.8.00 sen passa på att gå brevid några timmar.
Får se vad som händer resten av dagen blir tidigt i säng ikväll då ja som sagt är så sjukt jävla slö.
Ha en bra dag alla.
Min blogg, min skrift!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0