Lördag den 5:e Maj 2012

Första dagen på jobb helgen är gjord och det gick som alltid bra.
Börjar tycka att det är skönt att jobba helg men ja börjar känna att jag vill utvecklas.
Jag vill gå några steg uppåt så att säga.
Får ta mig en riktig funderare på vad jag faktiskt vill...
Åkte hem till Kimm efter jobbet och vi drog en film med käk. Vi kollade på den där Kronjyverlerna med Bill Skarsgård och Björn Gustavsson. Den var faktiskt riktigt bra. Den rekomenderar ja! =)
Snart blire å hoppa in hos grannen och snacka skit och små glo på hockeyn.
Är inget fän av hockey men vad gör man inte för att vara lite social?
I morgon blir det förmodligen en sväng till Ikano efter jobbet, beroende på vädret.
Hoppas det inte är storm som idag.
Ha en bra kväll alla.
Min blogg, min skrift!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0