Fredag den 18:e Maj 2012

Nu är det fredag och ja har vart ledig och sjuk i några dagar.
I morgon väntas ett 12 timmarspass på jobbet och det ska bli gött att börja jobba igen. =)
Jag klättrar på väggarna och har gjort det några dagar så nu vill jag ut och röra på mig så ja slipper spring i benen och krypen i armarna.
Idag vankas det trädgårdsrivning och sen ikväll blire tacomys.
Sen blir det tidigt i säng då klockan vill ringa 05.20 i morgon bitti.
Idag får jag också en 47 tummare!!! GÖTT SA JA!!! =D Kan lägga in för och efter bild så ni får se. =)
Nu blir det en kopp te och en cigg innan de drar igång.
Ha en bra dag alla.
Min blogg, min skrift!

Någon som är intresserad av denna? Hör av dig till mig. Funkar utmärkt och inget pris är satt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0