Torsdag den 8:e Mars 2012

Jag måste försöka bli av med mitt svarta hår men vet inte riktigt vad ja ska göra.
Är det någon som har ett förslag?
Jag måste bara förklara en sak. 
I ett inlägg var det någon människa som frågade om jag inte hade 3 bröder.
Jo det har jag men jag pratar inte med den största av dom och har inte gjort det på 2 år nu och kommer inte göra det heller. Därför skrev jag inte om honom för att det finns ingen meningen med det. Capish?
Sen vet jag att en viss människa inte har så mycket till liv utan måste snoka på min blogg. 
om mitt liv intresserar dig så mycket så ska jag inte hindra dig men våga fan inte yttra dig om saker som du redan vet svar på.
Idag har jag umgåtts med Sara Johanna Julia och Edvin <3 Dom är så söta ihop dom där trollen och jag älskar verkligen dom där kidsen! <3
Jag är så otroligt lyckligt lottad som faktiskt får vara del av deras liv och jag kommer med stort leende följa dom så långt in i livet jag kan!
Sen åkte jag till mitt och Annas krypin och kikade på posten och såg att jag fått mitt nya bankomat kort som jag beställde i lördags. Beställde ett med kort på och vart super nöjd! =D
Sen kom min Kärlek och hämtade mig så myste vi en stund sen nu sitter jag hos päronen.
Ska vara kattvakt i natt då päronen är på kryssning.
Så ska passa på att mysa med min bebis Lillefot =D
Kommer kännas mysko att sova utan Kimm men de är nyttigt för oss båda. =)
Snart kommer min bror Figge å hans fästmö (dom är förlovade heter de fästmö då?)
dom ska hämta kryddor sen kanske dom vill ha en kopp kaffe.
Min blogg, Min skrift!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har lite samma problem, få mitt hår brunt istället för svart. Vågar inte ta avfärgning för risken finns att mitt hår ramlar av. Så jag färgar skiten brunt i hopp om att allt svart är borta snart :) Helt rätt, är man förlovad heter det fästmö :)

2012-03-08 @ 22:07:07
Postat av: Elin

Funderar på om jag ska gå till en frisör å snacka och kanske få lite tips på hur man kan göra...

Haha okej då vet ja =)

2012-03-09 @ 00:12:11
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du känner inte att du missar mkt av broderns barns uppväxt?

2012-03-09 @ 19:02:22
Postat av: Elin

Hade min bror tyckt att jag var en viktig del av han och barnens liv så hade detta aldrig hänt!

2012-03-10 @ 08:03:22
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Både din bror och du är väl tillräckligt förståndiga att förlåta varandra

2012-03-10 @ 10:02:07
Postat av: Anna

Till den anonyma: Kan inte du bara skriva ditt namn som alla andra normala människor så man vet vem som ifrågasätter Elin och hur hon lever sitt liv?

2012-03-12 @ 21:41:55
Postat av: Elin

Människan är för feg att stå för den säger. Men den kommer inte komma undan. Ja vet allt vart du bor

2012-03-12 @ 21:57:07
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0