Torsdag den 1:a Mars 2012

Idag efter jobbet åkte jag till stan och träffde underbara Mia! <3
Det var sjukt länge sen så det va både roligt och skönt att träffa henne. =)
Hoppas vi ses snart igen vännen =)
Sen har jag grejat lite hemma och sen käkade jag mat med päronen.
Sitter nu hos Kimm och inväntar FaceTime samtal från Sara =)
I morgon äre jobb sen träffa familjen Persson/Sandberg <3
På lördag ska jag och bäste bror åka och köpa en soffa till mig sen på kvällen blire eventuellt umgänge med familjen Karlsson/Hedin. <3
Satt just och funderade på en sak....
Oavsett hur nära man är sina vänner så finns det alltid saker man stör sig på.
Och jag kan säga att jag kan nästan tänka mig och nästan VETA vad mina vänner prata om i vissa tillfällen.
Jag vet att det är så och det är helt sjukt. Beror det på att man känner sina vänner för väl? 
Eller beror det på att man får för sig för mycket? 

Nä nu blire chill i soffan.
Min blogg, Min skrift!

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart att man stör sig på saker hos sina vänner, det går ju inte att undvika, det är ju dom om några man kan störa sig på och ändå kunna vara riktigt bra vänner för man accepterar varandra. Sen tror jag att man förstorar saker och tror att det är mycket värre än vad det faktiskt är :)

2012-03-01 @ 21:43:26
Postat av: Elin

Precis. Man kan inte undvikat och det är mycket möjligt att man förstorar saker också =)

2012-03-01 @ 22:22:44
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0