tisdag den 27:e Mars 2012

Idag har jag fått en del gjort!
Åkte in till Johanna och Julia och lämnade lite kläder ja köpte till underbara Jullan och hon vart jätte glad =D <3
Sen vidare till ikea där ja mötte upp mamma och fick med mig en HEL DEL från ikea hem faktiskt.
Vidare till Rusta där ja köpte tapeter och alla tillbehör så ja kan börja tapetsera i min lägenhet om ca 2 veckor =D
Sen hem till päronen och fika lite sen hem till mig och Anna och greja lite. La ut min sängram på blocket då den inte kommer få plats så ja måste sälja av den. Tod inte ens 2 timmar så ringde en som kommer och hämtar den i morgon. Gött då slipper ja tänka på att behöva bli av med den =)
Sen kom Sara och Neta förbi. Vi snackade lite sen drog Neta hem och ja Sara och Anna åkte till hjärta till hjärta sen käkade vi. Jag och Sara åker senare tillbaka till ikea igen då ja köpte 2 hyllor ja glömde första gången ja va där.
Sen har det varit chill resten av kvällen med Sara Chribbe och Kimmlan =)
I morgon ska ja till US och lämna prover inför mitt diabetes besök nästa vecka sen ska ja hem och montera ner sängen och vänta köparen så får vi se vad resten av dagen säger =)
Börjar bli sjukt taggad att inreda min lägenhet och kommer ju bo på botten med så det ska fixas staket och rensas i rabatter å grejer. =D Kommer lägga ut för och efter bilder på bloggen så ni får se den fantastiska förvandlingen ;-)
Nu blire hopp i säng för ja är sjukt trött.
Min blogg min skriftt!
image description

Kommentarer
Postat av: Vendela

Hejhej,

schyst att du har en tapetsering efter dig. Du känner inte för att visa upp projektet (du kan visa det redan nu, förberedelser och sånt!) på Byggla.se? Maila mig så berättar jag mer. Är du pepp får du en liten present :)

Mvh

Vendela på Byggla

2012-03-28 @ 11:02:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0