Onsdag den 8:e Mars 2012

Idag har jag jobbat i vanlig ordning och efter jobbet blev det en runda på Ikea med älskade mamma <3
Hon betalade en "bra att ha" påse till mig med massa saker till lägenheten. Tack igen mamma!
Efter det blev det att åka hem och laga mat till mig och min kära och det blev kyckling i ugn med ris. =)
Sen nu ikväll har jag vart och handlat sen gjorde jag chokladbollar/ negerbollar kallat va ni vill men enligt receptet ja hitta i en kokbok så står det faktiskt negerbollar. Har Bildbevis som ja ska lägga upp.
Så nu blir det chill i soffan tills Kimm kommer hem från träning och då hoppas jag på mys i soffan. =D
Nu är ja ledig 2 dagar för att sen jobba helgen lördag söndag och måndag.
Min blogg, min skrift!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0