Onsdag den 28:e Mars 2012

Idag har det grejats också hela dagen.
Började dagen med ett besök på sjukhuset och lämnade in prover inför mitt diabetes besök nästa vecka.
Sen vidare ner till stan och fick med mig ett par jeans och ett linne hem plus lite saker till lägenheten! =)
Vidare hem där ja väckte Anna som
Låg å sov, vi fikade sen började vi röja och städa och nu börjar vi få lite struktur på de hela inför flytt. Sen åkte ja hem till Kimm och lagade mat och inväntade honom som kom vid 9 tiden så åt vi sen lämnade vi lite saker som har stått hos honom hemma hos mig och nu ligger vi i sängen och ska sova. Jobb torsdag fredag sen ledig helg. 3 ledigt. Gött! =D
På lördag är det tjej kväll och som det ser ut nu så blir det bowling också. Kommer bli as skoj detta! =)
Min blogg, min skrift!

A new piece of me =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0