Onsdag den 21:e mars 2012

Idag vart det en akut tid till tandläkaren då det värkte jävlar i en tand igår kväll. Fick inte alls många minuters sömn inatt vilket har känts dom senaste timmarna. Är sjukt trött!
Besöket bevisades ett hål i en tand och en rotfyllning fram över i en annan tand brevid.
Inget roligt alls då jag har världens tandläkarskräck.
Jag låg som en liten barn unge i den där stolen å tjöt och skakade nått förbannat.
Men jag fick mycket beröm och var tydligen jätte duktig medans ja själv kände att ja bara var till besvär när ja låg där. Men de är la nått de MÅSTE säga till sina kunder =P
iaf så ska jag tillbaka om 1-2 veckor igen för att börja min rotfyllning och sen tillbaka 1-2 gånger till beroende på hur det går =) Känner mig så jävla töntig men ja hatar verkligen att gå dit. Känner mig stolt över mig själv att ja faktiskt ringde och gick dit. Och det kommer kännas bra när jag väl är färdig men DYRT! =P
Igår gick jag brevid inom vården på jobbet. Var faktiskt roligt och himla annorlunda mot att jobba i köket =P
Jobbade 11 timmar igår men de va ju behövligt om man ska ha råd att betala tand jävlen sen =P
Får hoppas att ja kan få in lite extra tider under kvällarna =)
Alla VT vart så förvånade över att se mig i andra kläder än kock kläderna men dom tyckte de va roligt.
Va många som sa: Kul att du kan komma och hälsa på mig eftersom ja hälsar på dig varje dag på lunchen. =)
De blir nog bra det här =)
Börjar dra ihop sig för flytt också. Ska se om ja kan komma iväg i helgen efter jobbet å glo på tapeter, annars får ja göra det nästa vecka när ja är ledig. =)
Nu kom min kärlek hem från jobbet och står i duschen.
Blir snart en cigg sen sängen.
i morgon blire förmodligen ikano på dagen med Johanna och Julia <3
Sen en sväng till Hjärta till Hjärta med Anna på eftermiddagen <3
Va länge sen ja umgicks med min sambo så behöver lite sambotid =D

SAKNAR MIN EDVIN! <3 Kan du säga till din underbara mor att du vill träffa tant Elin snart? Tack =D
Min blogg, min skrift!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0