Måndag den 26:e mars 2012

Nu har jag avklarat min jobb helg och ska nu njuta av ledigt i 2 dagar =)
Efter jobbet idag drog jag in till stan med en kollega, vi sate oss på ett fik och myste i solen =)
Sen handlade jag lite granna och åkte sen hem =)
Ikväll har jag och Kimm ätit kättsoppa med ostmacka och ett glas mjölk. Sjukt gott! =D
Satt och glodde lite på nätet och kom fram till att i morgon ska jag införskaffa mig ett par inlines och åka av fettet i sommar =) Ser ja fram emot, men vi får la ser hur länge jag tycker det är roligt ;-)
Ska även handla lite till lägenheten i morgon också, kommer bli nice detta! =D
Nae nu ska jag fortsätta glo på Får Vi Följa Med? med Filip och Fredrik sen blie sängen =D
Min blogg min skrift!

Kommentarer
Postat av: Anna

Då får vi åka tillsammans, tänkte också börja åka lite. Målet är att kunna åka med Tajson. Då blir det du och jag som är livsfarliga runt skägget i sommar då ;)

2012-03-26 @ 22:44:32
Postat av: Elin

Säg till när vi börjar! =) Ja är på!!!

2012-03-26 @ 23:30:54
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Anna

Så fort gruset är borta från vägarna, det är lite varmare och vi har flyttat, då kör vi järnet! :)

2012-03-27 @ 14:50:23
Postat av: Elin

Så in i helvete att vi ska!! =D

2012-03-27 @ 21:11:36
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0