Fredag den 2:a Mars 2012

Sådär ja. Då var fredagen gjord och nu väntas det en 3 ledighet. Skönt. =)
Nu ikväll har ja umgåtts med Johanna Dennis och Julia som sagt <3 =)
Alltid lika kul att träffa dom. Love You!
Ja och som sagt så blir det soffköp i morgon med brushet sen får vi se vad kvällen bjuder på. Har inte bestämt än om vad jag vill göra.
Ska iaf äta tacos med mor och far först sen får vi se. =)
Vet inte om jag har tappar lusten till att göra saker eller om de är nått annat som börjar bli galet.
Sen dessa tankar som far runt i huvudet titt som tätt också.
Aja. Nu ska här sovas.
Slänger upp en bild på soffan i morgon här på bloggish. =)
Natti natti
Min blogg, min skrift!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0